lördag 24 april 2010

You are the only exception

Låtar som får mig att tänka på den finaste killen i världen:

Katy Perry - Thinking of You
Joshua Radin - Winter
Basshunter - All I ever wanted
Jonna Lee - And your love
Coldplay - Fix you
Black Sabbath - Changes
Takida - Reason to cry
Tiesto - Edward Carnby
Gury Josh - Infinity
Angels and Airwaves (hans favoritband!)
Veronica Maggio - Jajaja
Paramore - The only exception

Paramores låt är "vår" låt kan man säga. Hihi.

(Nu har jag säkert låtit helt gull-gulligt kär osv, men jag vill mest gråta. Är ledsen, just för tentan och all den ångesten och för att min mens är påväg = dubbel stress. De som känner mig vet att jag inte klarar av stress. Jag får sömnproblem, gråter mycket och kan inte tänka klart).

Om 30 ska jag sova. Ska upp kl. 7 för att plugga. Men jag är depp-depp. Jävla skittenta och avstånd.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida